11 Temmuz 2014 Cuma

Yazarım Gibi Ama Ne Yazmalıyım ki?


Blog açıçaklar en çok zor yanı kendimden biliyorum arkadaş.
Blog yazmaya başlamadan önce illaki bi konu belirlemelisiniz ki ona göre blog ismi bulmalısınız. Zor bi konu olsada bulmadan her telden çalarsanız blog çöp, ben kendi blogumu açmadan önce hizliadam.com yazarı Bünyamin Bey ile görüştüm ki kendisine çok teşekkür ederim yardımcı oldu onun sayesinde açtım blogumu
aslında her telden çalmayı düşünüyordum ama yalnış düşünce şimdi teknoloji blogu yazıyorum kişiselde ayrıca.

Sizin ilgi alanınız nedir?

Aşcımısınız?
Tasarımcımı?
Grafiker mi?
Kişisel Gelişim Uzmanımı?
Pazarlamacımı?

Vs vs gider bu böyle müzikten hoşlanıyorsanız o alana hitap edin o alana dogru ilerleyin hangi işe eliniz yatkınsa ozaman kazanabilirsiniz emeginizin karşılıgını alabilirsiniz.
Blog açmak için hiçbir gerekli kodlama bilgisini gerek yok blogger.com bunu halletmiş. :)

Bol bol okumalısınız ki ne yazıcagınızı bilesiniz yani birşey okumadan laylaylom geçerseniz yazamassınız. Biryerden çalıntı yaparak yazarsanız tabiri caiz ise kopyala yapıştır CTRL + V yapmayın google sizi üst sıraya çıkarmasını beklerken hüsrana ugrarsınız kötü olur.

Kendinizi Tanıtın 

Blog yazarların toplandıgı forumlar bilgi paylaşım merkezlerine kayıt olun kendinizi tanıtın yorumlar bırakın eleştiri yapın www.bumerang.com'a kayıt olun www.yazarkafe.com yazılarını takip edin okuyun bölümünüzle ilgili genelde...

Yani uzun lafın kısası özgün yazı yazın özgün yazarsanız kazanırsınız...

0 yorum to “Yazarım Gibi Ama Ne Yazmalıyım ki?”

Yorum Gönder